untitled-design-64
Bahasa

10 Lagu Raya Paling Popular Di Malaysia

Sebulan lagi nak masuk bulan puasa mesti dah ada yang pasang lagu raya kan? Lepas tu akan ada yang tweet, puasa pun tak start lagi dah tak sabar nak raya! Ada tak kawan yang macam ni? Lepas tu bulan puasa pula kalau kat buffet ke, kat pasar ramadhan ke atau kat shopping mall mesti akan pasang lagu raya kan! Ni top 10 lagu raya yang kami selalu dengar! Esok dah nak raya, dah sedia ke untuk hari raya dan masih dengar lagi tak lagu-lagu ni?

1. Satu Hari Di Hari Raya

https://www.youtube.com/watch?v=rRyQQ9xzcc8

2. Indahnya Beraya Di Desa

https://www.youtube.com/watch?v=hlwGBmuDGMs

3. Senandung Hari Raya Untuk Mu

https://www.youtube.com/watch?v=5PSsiA-RqnY

4. Nazam Lebaran

https://www.youtube.com/watch?v=S4xAj_3lRRA

5. Suasana Hari Raya

6. Balik Kampung

https://www.youtube.com/watch?v=UYInv5_orLc

7.  Seloka Hari Raya

8. Menjelang Hari Raya

9. Hari Raya Bahagia

https://www.youtube.com/watch?v=AndkwPyNVYk

10. Dari Jauh Ku Pohon Maaf

Ini dia Top 10 lagu raya pilihan kami! Kalau pegi mana-mana je mesti akan dengar salah satu dari lagu ni kan? Pelajar kat Malaysia, selamat bercuti raya! Dan pelajar yang menyambut raya berjauhan daripada keluarga, sabar tau. Dengar lagu-lagu ni dan jangan bersedih. Ada tak tengah mainkan lagu-lagu ni sambil menunggu raya?

Kami daripada HostelHunting ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang menyambut Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin. Maaf jika kami tersalah tulis sesuatu. Selamat bergembira di Hari Raya!

 

Valerie
Don't touch me