untitled-design-61
English

Kuih Raya Kegemaran Rakyat Malaysia

Siapa peminat kuih raya di sini? Anda dah sedia ke untuk hari raya? Kalau rumah terbuka je mesti banyak balang kaca yang akan penuh dengan kuih raya pilihan orang ramai kan. Duduk gossip bersame dengan kuih-kuih, sedar tak sedar dah habis satu balang kuih raya. Uish, ada ke yang macam tu? Ke kuih raya tu beli untuk diri sendiri sahaja lepas tu makan kat dalam bilik sambil tengok drama Korea? Jom buat kuiz ni untuk tengok apa kuih raya kegemaran semua! Jangan lupa cuba kuiz juadah rumah terbuka juga! Ada tak yang masih mencari buffet berbuka?

Valerie
Don't touch me